Confused....

Går nu in i fjärde jobbveckan efter semester.. Redan less på att jobba.
Längtar redan efter nästa semester!!!!
 
Väldigt vilsen just nu. Måste hitta på något att göra. Plugga står högt på listan men det svåra är ju att komma på till vad. Träffat en Syo nu och skall göra lite uppifter hemma, prata med en kompis om hennes yrke för ev studiebesök och sen skall jag tillbaka till syon och prata vidare.
Så hoppas nu jag listar ut vad jag vill göra! :)
Plugga matte B verkar det bli till våren iaf, och ev naturkunskap med. :)
 
Annars händer inte mycket just nu. Träningen går bra! Lika kul som alltid, ruset man får efter en go Wod är oslagbar! :)
 
 
Skulle så gärna vilja åka på en typ charter i en vecka, bara ligga som en strandad säl och lapa sol och bara ta det lugnt!
men icke, ledigt finns inte på kartan nu när jag är ensam arbetsledare uppe på Olearys och Street Food.... Känns sådär.
 
 
 
Min kära far åker till Usa om en månad. Och jag är riktigt avundsjuk på honom! Skulle göra allt för att få åka med! Som straff till honom för att jag inte får det så skall han köpa en ny vinterjacka till mig!! :)
Hoppas på att kunna åka tillbaka till Usa snarast!! :)
 
 
 
Nope, dags att ta vara på min lediga dag!
Blir att lägga ut en annons på min gamla soffa!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack! :)

Du är så välkommen så! Bara att knacka på :)
Puss

2013-09-14 @ 18:34:28

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0