Long time

Oj oj nu var det ett tag sen jag skrev!
Senast jag skrev var ju precis innan jag och Emelie drog till Usa!
Och Usa var såklart lika underbart som alltid! Förutom vissa krångel med boenderna.
Jersey var lika fint som alltid! Kändes knappt som man lämnat det.
Blev en del shopping, :P Vart även på middag hos Anders och Jean! Supertrevligt och kul att träffa dom igen! :)
Var i mina gamla hoods och körde runt. Skulle visa Emelie var Bruce Springsteen bor, dock var han inet hemma utan i Norge! ;) Körde förbi mitt gamla hus. Lustig känsla. var även på min gamla starbucks och tog en Chai! Såklart!! Åkte även till Monmouth Mall. Lustig känsla ändå att man varit där sååå många gånger! :)
 
Sen blev det New York.. Efter mer boendekrångel hittade vi ett nytt hotell mitt emot Madison Square Garden! och ca 5 gator ifrån Times Square! Trååååkigt !! ;) Emelie blev dock sjuk första dagen i NY så jag fick, som så många gånger förr, traska runt själv! Men hade de sååå gött ändå! hängde runt times square och hade det gött i solen! Som alltid i usa så kommer folk fram och snackar! Lööööv it!!! :)
Fick för en gångs skull turistat lite i NY med, så nu kan man bocka av Ground Zero och broolkyn bridge på listan! Brooklyn är ju så himla fint! när man ser skylinen på Manhattan! Aaah. Vill tillbaka!!!!
 
6 dagar är på tooooook för kort tid i Usa! men lätt värt det! Hellre få dagar än inga alls!! ;)
Så förhoppningsvis skall jag tjata med mig i höst igen! Pappa är svårflörtad bara! :P hehe...
 

 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack!! :) Ja, det ska bli roligt att flytta ner igen! Vi har hittat en lägenhet på Eriksberg som jag känner att vi kommer trivas i!
Vi får ses snart!
Hoppas Rom var trevligt!! :) Puss

2013-08-07 @ 09:05:33

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0