New year new opportunities

Både jul och nyår har kommit och gått.
Skönt att julen är över.. Tycker den är överskattad!! :)
Nyår var himla mysig med god mat, gott sällskap, spel och raketer! :)
 
Jag har from den 2 Januari gått på en ny utmaning.. samma upplägg som december, men nu. 60 dagar istället för 30!  Fick jag såpass bra resultat efter 30 dagar så hoppas jag på de dubbla denna gången! Kanske kan bli en beach detta året! ;) Sen att jag har tränat stört mycket hårdare denna omgången lär inte stjälpa iaf! I hope!
Är inne på 8 dagen just nu..Sockersuget finns kan man säga.. men regelbundna måltider hjälpe. Även mandel och hasselnötter är bra vänner just nu! :)
känner sån otrolig glädje till träning så det kan inte passa bättre just nu! :)
 
 
Har stört mycket kompdagar att ta ut på jobbet, närmare bestämmt 11 st.. Så kan vara ledig i över 2 veckor i streck om jag plockar ut alla sammtidigt! :P Inte bra när man vill åka till Usa och ledigheten så sett finns! haha.. Får väl se hur det blir med det. Vill någon åka med så hojta till. ;)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0