Damn cold go away!!!

Har inte kunnat träna på 5 dagar!! Min kropp skriker efter att få träna!! Dagarna blir helt vrickade när man inte har orken till något! och framför allt inte träningen!!!
Hoppas på att denna skitförkylning släpper snart! Om inte annat lite så man orkar träna lite iaf! ;)
Så himla typiskt, när man har EN LITEN VECKA kvar på hårdperioden.. Får väl förlänga med en vecka till eller så att jag kan träna ikapp mig! :P hehe..
 
varit ledig idag iaf, tänkte att jag skulle legat i soffan hela dagen.. men hur kul är det?? Gick och lunchade med Carro å Ct! :P mycket roligare!!
imorgon är det jobb igen. Och för första gången har jag en liten klump i magen.
Råkade ut för en otäck grej i söndags på jobbet.
blev riktigt skakad av det. Men är så himla glad att jag har ALLA ANDRA bakom mig och att dom finns där!
jag har verkligen de bästa kollegorna man kan ha! :)
 
Nu blir det lite mysfilm att somna till iaf! Nattis!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0