Vacation

Nu har det blivit ett tag sen igen.. Som jag skrver varje gång jag uppdaterar!!!
Har inte riktigt tid..  :)
 
Usa kom och gick..
Sen har de blivit en del jobb..
Vart i stockholm på bröllop för bästa Alexandra och Erik!! Superfint och man kunde inte riktigt hålla tårarna borta! Bästa under vigseln var dock när Kasper, som kallats Bathman sen födseln, springer ner från altaret med armarna rätt upp och skriker just " Bathman". bästa killen! haha..
 
Sen kom ju sommarens höjdpunkt efter ett par veckor till att jobba.
Stadium Sports Camp, Blir nog aldrig för gammal! Även om det skiljer ca 10 år mellan mig och de andra ledarna! Haha. Höjde medelåldern med ett par år! Men det var som sagt lika fantastiskt som alltid!! Bästa folket att jobba med! Sen avslutningsfesten men alla de bästa!  :)
 
 
 
 
Sen har det varit en helg-weekend till Malmö, och även en trip över till Köpenhamn, strosade runt, drack öl, var i Christiania. Fräck stad! Även om det var lite obekvämt med att alla rökte på! :P
 
 
 
 
 
Vart en resa till Rom med. Vilken fantastisk stad! Otroligt vackra byggnader. Mäktigt som tusan!
Aningens varmt dock, 34-38 grader och stekande sol!!! Tur den underbara glassen fanns! Citronglassen kan varit nått av det godaste jag ätit! Och maten i sig, Antipastin och allt! Mums!! Nu har jag en veckas semester kvar.. Har den i princip oplanerad. Superskönt! Skall försöka fixa lite här hemma och så. Rensa garderober osv.. Älskar att ha semester! Mer av det tack!! :)
 
Nu blir det full fokus på träning igen! Vart megalycklig igår när jag änligen hittat tekninken påå kippade pullups! Ah älskar Crossfit! Alla som inte testat det måste göra det!  Woden igår blev endast 13 minuter! Men satan vad slut jag var! Svetten forsade, och jag var helt slut i hela kroppen! Bästa känslan!
Lyckades få en go fläskläpp med! haha. Skulle Ground to Overhead, smällde upp en 30kg skivtång med kraft rätt i hakan och bet mig i underläppen! Gott sår man har nu! jaja, värt det! Haha. Läker väl snart! :P
 
Fontana Di Trevi, Rom.
 
 

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0