Back from vacaition... For a few days

Hemma igen efter en helg i Hemsedal! kanon helg med goa vänner en hel del alkohol, snowboardåkning, massa skratt och allt vad fjällen hör till!! :) Så gött att komma iväg och få åka lite snowboard igen. Var ca 2 år sen jag åkte sist.. 
 
Har ändå längtat lite till jobbet, och det var inga problem att ta sig till jobbet idag! :)
Synd bara att det är en sådan downperiod nu. Händer iiiiingeeenting... mer skratt för oss dock! :P Och som vanligt en heel del kaffe! Haha..
 
och sen äntligen fått träna igen.. DET har jag saknat! ;) dock mindre kul igår på woden när man inte har flåset med alls. Fy fan för alkohol! Vad det inte är bra ör kroppen! :P
Nu blir det superstrikt tills jag åker till Usa, sen är det ju semester i Usa såklart, men efter det. Då är det Beachen 2013 som gäller! :) Men finns gym på första hotellet i Jersey så kanske går ner nån gång! :P om inte annat lär vi ju springa en del mellan alla affärer!! AAahhh vad jag längtar!!! 8 dagar kvar!!! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0