Booring to be sick

Nu har jag tröttnar på att vara sjuk...
Saknar att jobba och saknar att träna...
Imorgon är jag dock inte sjuk längre utan bara ledig. Så på fredag är det dags för jobb igen! Weehoo!! :)





 
Vill också träna!! Drömde inatt att jag var och körde bänkpress och Benböj. Haha.. DÅ är man nog ganska sugen. Hade väldigt mycket spring i bena idag med, men sen insåg jag ju att jag är ganska förkyld och hes deluxe. :P + att jag fortfarande har lock för öronen!
Fick nöja mig med en lugn promenad med Karro! :) Skönt att ventilera lite samtidigt som man fick lite frisk luft!
Härligt!
 Nu blir det Magic Mike, som jag äntligen fått laddat ner. :)
 

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0