Lets do this

tjena hejsan!!
 
Nu var det ett tag sen igen som jag uppdaterade.. Blir så när det är fullt upp!! :)

Har kört igång med en utmaning för mig själv.. Det är under 30 dagar så skall jag äta superbra och strikt, räkna kalorier, Träna 6 dagar i veckan, varannan dag styrka och varannan dag kondition! Hoppas på att det blir ett resultat jag kan känna mig riktigt nöjd över!! :) Har fått hjälp av en vän med både tränings och matschema.. Så nu är det bara att köra! :)
 
började i torsdags efter en kickstart med magsjuka. Haha. och jag har faktiskt följt schemat fullt ut! Och då har jag varit på 25 årsfest och en utekväll i kungälv. :) Trodde aldrig jag skulle klara en hel utekväll i Kungälv NYKTER! Men jag gjorde det! Hade roligt och Therese som ja va ute med sa att jag röjde på rätt bra ändå! :P
 
Lite jobbigt ändå att köra detta nu i december när det blir mycket glöggfikor och så. Men det är Fun-light saft som gäller för mig. Och vill man ha resultat så är det the hard way som gäller! :)
 
Jag längtar till den 22 december då jag får lov att äta pepparkakor, dricka glögg, å äta julmat..
Å såklart! Resultatet!
Men jag är ivrig! Jag vill se resultat nu, idag! Tänk om de kunde gått fortare!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0