Saturday morning

Nu har jag varit vaken en stund.. Vaknade vid 8 utvilad! härligt!! :)

Äntligen en ledig helg efter massaövertid... Kände igår eftermiddag att jag verkligen behövde vara ledig. Hua, perioden som kommer kommer bli tuff.. men 10,5 veckor till Semester!

Varit mycket träning i veckan. Måste och behöver det, och sen så är det ju så jäkla skönt!! :) Rensar huvet..
Varit ute och sprungit 2 gånger, (hitills) ett kettlebellspass, ett cx och ett Pumppass. Blir något idag med och kanske imorgon..
Kommer ju inte kunna träna på varken måndag eller tisdag då jag är i stockholm.. Dags för lite upplärning på Street Food på både Arlanda och centralstationen! SKall bli as kul, - stockholmarna! ;)
Kommer ju inte kännas som man jobbar när man är på ett annat ställe. Blir bra detta! :)

Nu är det dags för en morgonpromme! och ikväll skall jag umgås med underbara Karro! Oooh!! :)


Bjuder på en gammaaaaal bild! Jag som svart! haha längesen! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0