A nice run..

Tror jag har fått ett lite mer jävlar anamma med åren..;) har mycket mer vilja när det gäller bl.a. Träningen.. Ger inte upp så lätt längre. Tar i mer, fullföljer när jag börjat på något.. Klapp på axeln för mig:)
Var ute och sprang nu en sväng efter jobbet. I fontin.. Himla mysigt där uppe när solen skiner..

Blev 4 km idag. Skönt!! Är ett under att jag tar mig frivilligt upp till fontin och springer efter förnedringen man fick höra under handbollsåren!
Skönt är det iaf!! :)

Nu skall jag snart ta en dusch, äta lite och gosa ner mig i soffan med New Years eve! Det är jag värd!!

Köpt en extern hårddisk idag med, fått för mig att min dator är på väg att cracha, och vill ha kvar mina bilder denna gången, den gamla förstördes ju när jag åkte till USA! Abuuu..


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0