A summer without sportscamp, it's that even possible?

Pratade semester med min chef idag.. Fått klartecken för mina tre veckor till USA! Helt underbart att åka tillbaka till usa. Verkligen! Kommer bli bra på alla sätt...

Men de negativa med sommaren iår är att jag inte får ledigt till Sports Camp. Känns fruktansvärt. 8 somrar har spenderats där, minst en vecka varje år.

Jag kommer inte ens ihåg hur en sommar utan campen är??!! Inte ha dessa veckor att se fram emot. Det finns inte på kartan.
Skall se om det går att lösa någon annan vecka. Verkade dock svårt när jag frågade förut.

Det suger att veta att jag antagligen inte kommer vara där! Fan fan fan!! Kommer blir 4 jobbiga veckor, speciellt vecka4, sista veckan, med vetskapet att Skåran, Alex, Tessan Erik, Frukt å alla skall vara där.. Kul jag kommer ha på StreetFood på landvetter när man vet hur galet dom har det..

Förhoppningsvis är det bara ett sabbatsår..

sommaren kommer bli grym ändå. Men inte bli detsamma utan campen!!

Kan låta löjligt att känna såhär för ett läger där du inte tjänar något typ. Men detta underbara måste man uppleva för att förstå!


 

 


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0