A good weekend

Söndag och det är lite halvsoligt ute..
Skall ta mig ut till romelanda om en stund..


helgen har varit bra.. Jobb i fredags, Sen var det Trägårn och den Svenska Björnstammen med Carolina, Michaela, Karolina och Linnea. Grymma dom är. riktigt svängiga! :)
Fortsatte till Yaki-da och svängde våra lurviga. Mycket trevligt. Gillar Yaki-da! :) Dock blev jag på tok för trött runt 2 så åkte hem,Hade ändå varit uppe sen strax efter 4..

LÖrdagen spenderade jag i Romelanda, kollade när dom fällde granarna som skymmer solen.. Lite ljusare när 4-5 granar på 30-40 meter är borta. Hallå solbränna på Playa De La Håkan! :)

Kvällen blev det restaurangbesök med Carolina, Michaela och Johanna! mycket gott och  superbt sällskap! :)

Så nu ska ja till Romelanda igen, pappa skall kolla på Sune lite senare, besiktning på Onsdag, å han måste gå igenom! :)


Idag, så vågade jag mäta mig.. Lchf ger resultat. Dock har jag ju varit sjuk och inte tränat på 2 veckor.  men det är ändå 3 cm över magen jag har tappat hitills. Lite besviken dock men nu skalljag köra stenhårt tills min födelsedag. Haha inte så långt dit men hårdträning är aldrig fel.. MEn 3 cm ner är bättre än upp! :))

Nu skall jag klä på mig och dra mig ut i det fina vårvädret!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0