Today is the day with the big S

Sports Camp drog igång...

Får verkligen rysningar när man ser uppdateringarna på Facebook.  Vet precis känslan när man går ner allihopa mot mässhallen för att ta emot deltagarna. Och första kidden kommer till gruppen! Satan vad jag längtar tills helgen om 2 veckor! då skall jag upp över helgen!!
Skulle åkt redan på Fredag men jäkla inventeringen satte stopp för det. Suger..
 
 
Haft en jävla jobbhelg med, 7 st sjukskrivningar på 48h.. Inte okej.. Och tack vare det var jag tvungen att åka in och jobba idag fast jag skulle varit ledig.. Jaja, ledig om en vecka igen då. haha, om jag inte kan ta ut någon ledig dag i veckan..
 
 
Sen är hyrbilen bokad, så nu är det bara boende vi skall trixa med inför Usa! Gaaah skall bli så himla roligt! Längtar sååå mycket! :)
 
Underbar bild från vecka 2 förra året. Beachhandbollsmatchen mellan Hockeyn och Handbollen.
Och Hockeyn som storat upp det med deras stjärnmålis José från Spanien! Lappar och grejer över hela campen, så fotografen gick upp på stadium arenas tak för att fota!
:)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0