soreness from hell

6 unika besökare.. Haha.. Jösses nästa storbloggare här!! :P
Jaja what the heck!!!

Vart en fin fin helg.. och vecka med.
Ääääntligen öppnat vår fina food court på Landvetter! Så ut och res folket så ni kan åka därifrån! :)
God mat, goda och fina mackor, (design by  bla me;) ) och en jäkla snygg restaurang..
Mycket att göra med, lite små jobbigt när det inte finns några rutiner och att allt inte är klart och fungerande.. Hmmff..

Jaja, inte hunnit med så mycket träning som jag velat.. Blev dock ett kettlebellspass och därefter lite Crossfit..
Vilken fantastisk träningsform! brutal och bara helt underbar!! Riktigt fula valkar och blåsor på händerna! haha.. Haft sån träningsvärk så de finns inte. Men jag är som i ett lyckorus efter varje pass! Amazing!!!
Fått mycket beröm av en jag kör med, bla att jag har en sjukt bra teknink, och då har jag bara kört ett par gånger.
Blev även ett pass igår morse.
Skåran frågade idag om jag hade ont för att jag haltade.. Men icke, inget värre än träningsvärken från helvetet! haha, fruktar för imorgon.. :P

Nu blir det lite step up på dvd och sen soova!! nattii...

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0