Love

Aahhh...
Efter en lång dag på jobbet med grymt mycket information, fix, beställningar, internet lägger av när man suttit 45 min med en beställning, flygbussen åker tidigare ifrån landvetter. Ja då blev det lite träning på det.. Mycket mer träning än vad jag räknade med. Men jisses! Jag är heelt, aaah..

Blev ju som vanligt på Tisdagar, kettlebells.. Sen efteråt så skulle sara och henrik köra lite WOD's efterråt.. Fråga om jag fick haka på... Har och är sjukt sugen på att testa crossfit så detta var bara grymt kul..
Stod och körde Jerks och Cleans i 75 minuter. Satte en del av tekningen ganska fort.. Lyckades efter många om och men göra 4 st med 40kg stången! Stolt Tjej! :D
Detta var så grymt skoj så jag kommer somna med ett leende..

Och om 12 timmar börjar bootcampen på Yttern..2 timmar challenge med Vipr, TRX, Kettlebells, ja you name it! Gryymt skall det bli! supertaggad!!

Nu skall jag sova och vakna pigg och glad imorgon! :)


Gick förresten från 8 till 12 kg på axelpressen.. Och från 12kg till 16 kg på dubbelsving! Bra dag! :D

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0