lets do some workout

Jösses så jag tränar nu!! och jag gillart massa!!! :) har blivit 4 pass denna veckan än så länge.. minst ett till skall jag nog hinna med.  Började med LCHF igen för en vecka sen. Känner faktiskt redan skillnad. underbart!! :)

Var på Bio i Tisdags med. Hamilton.. Persbrandt är inte ful alltså! :P Förövrigt var det en bra film fastän det var en svensk..
Hade ju himla mysigt sällskap på bion också, så vart mycket bra med den kvällen.. :)

Kom på nu att det var 8 år sen idag på datumet jag opererade korsbandet. Gaah. Times flyy!!! Tur man är helt bra i knät igen! :)

Nu blir det en dusch och sen Revenge på Tv å sen sööva!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0