Die cough die

nu har jag hostat i tamejfan en hel vecka. Lite snuvig nu senaste dagarna men inte alls mycket. Bara massa jävla kill i halsen..
Hostar så mycket så jag inte orkar hosta längre.
Var på apoteket å köpte nån hostmedicin. Tanten sa att man skulle ta dom en stund innan man skulle sova så dom han verka.  Ehhm, den vid 6 och än så länge har jag inte märkt någon förbättring.. MEdicinen skulle tydligen säga till hjärnan att sluta hosta, men jag verkar inte ha en hjärna då.. hmmm..
Ger det till onsdag sen får jag gå till läkarn å få riktiga grejer...
Jag lär ju få typ 8 pack på magen så som jag hostar.. Haha..

Kanske lägga sig så man får vilat lite..
Vill trääänaaaaa!!!!!! Tycker det är fruktansvärt less på att inte kunna träna.. Suck.. '
God natt!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0