Safe Haven

Tjoho!
 
Lika glest mellan blogginläggen som vanligt!!
Kör stenhårt på min diet och träning och jag känner rätt stor skillnad! :) kläderna har vuxit i garderoben!
Underbart!
 
 
Satt och kollade Nicholas Sparks hemsida för att se vilka böcker jag inte läst än.. Insåg att det bara är 4, varav 3 jag sett som film. men skall allt läsa dom med! :) Till min stora glädje så såg jag att det låg ute en trailer från boken "Safe Haven" som nu blir film! LYCKA! Så i februari kommer den ut, i Usa såg jag! men man kan ju ladda hem om den inte kommer på bio här! :P
Blir man inte lite småkär bara man kollar trailern!? :)
Att Josh Duhamel är en av huvudpersonerna gör ju INTE saken sämre! Jag Längtar!! :)
 
Kan verkligen rekomendera Nicholas sparks böcker! Underbara verkligen!!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0