hard work gets good results.

godmorgon!
Imorgon är det Julafton för den som har missat det  :)
Blir jobb för mig imorgon 6-15.. Precis som förra julen!
Dock lär vi väl bara chilla eller så. Ett flyg i timmen men typ inga resenärer, fram till 21.30 då de går en Thailand på 400 pers!! Kaos! :P men då är jag hemma! hehe..
 
Men iaf..
Nu är iaf mina 30 dagar över!! Och jag är så himla stolt över min insats! Inte bara att jag hållt mig borta från allt crap! Jag har även tappat 8kg i fett, gått upp 4 kg i muskler! :) och vågen visar viktmässigt -3 kg. Sen bryr jag mig inte så mycket om vågen, utan mer på de andra resultaten som visar fettprocent, muskelmassa och allt det. Alltså insidan!  Sen tappat en del procent fett på ben, mage och armar!! :) Jag kan inte vara annat än stolt!!!
Och antagligen går jag på en ny utmaning redan 2 januari men ännu en månad av hård träning och kost!
Har änna fått mersmak nu! JAG KAN!!! :)
 
NU funderar jag på vad ja är sugen på för träning idag.. hmm.. återstår att se!! :(

Kommentarer
Postat av: Jenni

Starkt jobbat Jasse! Glad jag blir för dig! Önskar att jag själv skulle ta tag i träningen snart :)
God jul och gott nytt år!
Kusin vitamin

2012-12-25 @ 21:13:50

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0