where did i get the energy from?

Varit och kört kettlebells! Löööv it! Satan vad jobbigt det var idag.. Körde något nytt, dubbelsving med hopp. Det var sjukt jobbigt.. MEn efter passet så hade jag massa energi kvar även om svetten lacka och jag var trött i kroppen, så gick ut och sprang i 15 min.. Haha..  Vad hände där liksom?

Behövde kanske rensa huvudet efter allt räknande, vägande och skrivande på jobbet.
Kalkyler delux. Vi räknade på det och det är 33 NYA mackor och sallader som vi har gjort en utav, vägt varenda dillvippa och skrivit upp..
Imon blir det tredje dagen med det, dock är jag själv imon men inte så många saker kvar. Men på Torsdag är domedagen. Då skall jag med hjälp av emelie göra allt igen, ett ex utav varje och jag skall visa detta för högsta cheferna på SSP. KUL men nervöst! Hoppas dom är nöjda för jag och Jossan är sjukt nöjda med sakerna!! :)

Nä men nu blir det duuuscheeeeen...

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0