Sleep

Jag måste lära mig att gå och lägga mig tidigare på kvällarna! Det funkar inte att somna vid 23.30 när man jobbar 100% och går upp 04.15 varje morgon. Jag är ju helt slut på dagarna! phu..

idag på jobbet känns de inte som jag gjrot något vettigt alls! haha.. Pillat lite med innehållsförteckningar på produkterna till barerna.. och småpillat med lite annat. Också insett att det är ca 6 veckor kvar till öppningen av Street Food! Jisses vad det kommer bli jobb de kommande veckorna. Mycke förberedelser. Nästa vecka blir det provsmakning utav alla nya mackor. Kalkylfixande, listor av alla dess slag, förberedelser, beställningar av allt möjligt typ. 21-22 maj åker jag och 3 till upp till Stockholm för att vara med och jobba på Streetfood på Centralstationen och även på Arlanda. så vi vet vad som komma skall! :) Skall bli mycket roligt..
8-9 maj är det spa för mig och de i Scrimshaw baren. Vinsten ifrån Januari månad då snittnotan höjdes med 15 iställer för 5 kr! Jäkla bra pris dedär :)

Maj blir en hektisk månad! Men det kommer bli kul! :)

Nu efter en tallrik yoghurt så skall jag köra CX. Kanske Body Balance, itne bestämmt mig än. Är sugen på att springa istället så får se vad som blir!!

Och förlåt EMMA! Självklart räknas du med! 3 Trogna läsare!! :) Bättre än inga! haha...


Kommentarer
Postat av: Rebecca Granlund

jag följer dig allt också.. kram Becca

2012-04-19 @ 19:15:44

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0