May 1st

Jag har tänkt lite på dagar och så.. och jag tror inte jag har en enda ledig dag försen 1 maj... Inte okej alls.. är ledig helgen ifrån jobb men den är fullbokad..  Sen är jag ledig nästa Fredag då Sandra och Jocke tar studenten, och den dagen är också fullbokad. Sen är nästa lediga dag Tisdag 1 maj.. Och den är obokad.. Och skall så vara!

Jisses.. Och så träning på det med.. Så inte en kväll är fri på lääänge..

Varit och Pumpat med Therese nu.. Var inte alls på träningshumör men jag körde så gott det gick.. inga viktökningar här inte.. Nu gjorde jag mig en snabb smoothie.. och så väntar sängen. gärna för 15 min sen men icke..
Klockan ringer tidigt imorgon!. 03.15!!!!!! Skall börja vid halv 5, 5 för att kika lite vad natten pysslar med.. Det posiiva är att jag kommer sluta halv2- 2 beroende på när jag kommer till jobbet! DET gillar vi däremot! :)



Nu, sängen! Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0