kettlebells

Vaknade till snö imorse!! Inte okej alls!!! men sen försvann den som tur var! :)

Varit hos Tandläkarn idag, så Louise fick gräva lite i munnen på mig. Inga hål! duktig tjej!! :)
Drog sen till allum en sväng, hittade bara en scarv och en mascara. Tog svängen om Rusta med och köpte lite bra och ha grejer! :)

På hemvägen så hamnade jag i fel fil och fick köra 45an hem, men med alla jäkla vägarbeten så fick man ju åka nästan ända bort till Nödinge för att vända och åka över bron till rätt sida älven.
Blev en promenad med Karro.. Bra tempo och mycket snack! :) hade behövt minst 1 timma till att snacka ikapp oss.! Bra tjej dedär!

Sen var det bara att chilla tills det var dags för kettlebells!! underbar träningsform! :)

Och nu sitter jag här skall duscha och hoppa i sängen..

Och i söndags så tog jag mig till gymmet. värmde upp och skulle precis börja köra i gymmet. Då kommer min kära kusin Jonas och frågar om jag vill köra med honom! Gärna sa jag och hakade på. Muskelgrupperna var, bröst och axlar och rygg..... haha han körde skiten ur mig! Kunde inte ens tvätta håret efteråt.. Fick stödja ena armen mot väggen och i med schampoot. Och igår på jobbet började jag nästan gråta när jag skulle skära mackor! Haha. det är den sjukaste träningsvärken på år och dar! Längtar tills han visar mig benövningarna! :)



Haha, i denna bloggen händer inte mycket just nu, varken på skrivarfronten eller på besöksfronten!
Har mina 2 trogna läsare som läser ! (läs, Jenni och Lisa!) ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså räknas inte jag??

2012-04-18 @ 02:59:20
Postat av: Lisa Rydqvist.

Det vet du.. :)

2012-04-18 @ 16:53:06
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0