I'm i stupid??

Detta med E-legitimation har jag försökt mig på.. För att kunna få cashen innan jag drar till Usa..
Men jag vet inte om Nordea är sjukt komplicerade eller om jag är helt efterbliven...
Men jag kan inte logga in nu när jag fixat den och jag vet inte om jag gör fel eller om Nordeas sida har fuckat upp..

Känner att just nu har jag inte tålamodet till det..



Sen nån datakunnig (Typ Jenni! ;)) Kan man lägga in serieavsnitt på iphonen?? Hade varit himla käkt att kunna döda lite tid på bussen med avsnitt av olika serier :)

Nu skall jag på Body Pump.. Mörda min kropp som redan har den stördaste träningsverken..
tjao!!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja, Nordea är sjukt irriterande. Per har också det och det tog flera evigheter innan vi fick det att fungera. Tror man måste ha en specialdosa. Per fick ringa kundtjänst.



Sen, klart man kan lägga in serier på telefonen. Du måste ha videon i itunes för att lägga över dock. Så ta ner http://handbrake.fr/downloads.php och konvertera för iphone.



Om du behöver guidning så fixar jag det :)

puss!



2012-04-10 @ 13:45:22

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0