I just bought a blueberry..

Sune skall bli ersatt.. Min bästa finaste man.. Det tar emot men han börjar bli till åren och det är dags att byta upp sig. Pappa säger att det är för mycker jobb med honom. och det förstår jag, hade jag kunnat något om bilar så hade jag fixat det själv.. Men jag får iaf en månad till med honom innan det är dags för ett farväl..
Föreslog för mamma att ställa av honom och ha honom stående i romelanda så jag kunde prata och klappa på honom.. Iden var nedröstad..
Helt sjukt hur man kan bli lite ledsen över att sälja en bil!! Men han är och kommer alltid vara min första bil, Min Sune! ♥





Sen så blev jag väldigt stolt över mig själv idag!! Klarade alla armhävningarna på TÅ idag på pumpen! Hela 32 st, delat på 2 omgångar. Ville sätta ner knäna många gånger men icke! :D

Jenni!! Supertack för hjälpen med att lägga in serier på Iphonen! Du kan då allt! :) Grymme!!

Nu blir det dusch och sängen..

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0