Got some new workout clothes

Japp idag så unnade jag mig lite nya träningslinnen.. Egentligen gillar jag inte att träna i linne men nu får det vara slut på alla kära Camp tishor! Även om jag inte kommer lämna alla mina 78 (typ) i lådan! haha.. Kan vara lite kul att variera sig! :P

Jag har alltså börjat träna igen. Och tycker det är KUL! Det var ett tag sen, typ i våras! :) Hittat en ny träningskärlek, CX Work! Jobbitg som bara den, är helt trött i magen efter uppvärminingen! 30 min av de passet räcker verkligen! Men KUL är det. Sen självklart min kära Pump med, och attack skall det bli en del! :)


3 härliga atbetspass kvar sen blir det plåtfågel till Stockholmoooo!!!!

Alles for now!

Good night!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vart bodde ni när ni var i Chicago?

Jag såg att du hade kort på Blackhawksaffären, bodde ni i närheten?

Puss Jenni

2011-09-26 @ 11:20:09
Postat av: Jenni

Nej, vi ska inte flytta till Chicago - planen är fortfarande Portland - men Per ska på mässa i Chicago i början på november, och han ska bo på hotellet precis bakom den affären, så jag tänkte om du hade några tips :)

puss

2011-09-29 @ 09:13:36

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0