I miss you

Jag tänkte att jag kanske skulle uppdatera lite mer noggrant om vad som händer just nu.. Egentligen är det inte mycket men insåg att det var himla längesen jag skrev ngt riktigt! haha...

Jobbar ju en del, börjar komma in i skiftledarrollen bättre å bättre. Men det är fortfarande mycket att lära sig och så. Men jag tycker det är kul och jag trivs så bra på Landvetter. Och imorgon drar ombyggnationerna för våra avdelningar. Andersson står först på tur, där jag och Jossan knåpat ihop nya mackor och sådant till den nya menyn, Kul!

Annars har det blivit mycket häng med vännerna, träffat Kusin Jenni som varit på besök på rätt sida sverige! :)
Jag har varit i Stockholm över dagen på utbildning. Kryssning med de galna camp gänget. dock längesen men jävlar i havet vad kul det var! :)

Det mesta flyter på!
jag vill verkligen verkligen åka till Usa! Dock har jag inte några semesterdagar men i April när de kommer då ska ja fanimej åka! Jag saknar det landet så mycket.

Skall antagligen åka ner till Tyskland i december med, hälsa på Caroline och Felicia. Himla kul skall det bli!

Sen hoppas jag att snön kommer snaaart! Allt blir så mycket mysigare med snö ju! :)






Kommentarer
Postat av: Lisa Rydqvist.

O killen då? Eller var det ingen manlig med i bilden för ett par inlägg sedan? :) HOHO.. Kram Goding.

2011-11-11 @ 15:37:44
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0