Some coffee on the go?

Vad händer med det fina vädret!?? Aja en annan står ju innomhus hela dagarna så jag gråter igentligen inte heller! :)
Tycker verkligen det är himla kul på Landvetter. Speciellt uppe på Kattegatt och Andersson, full fräs, bara att tuta och köra! Igår råkade det bli ett 12 h pass då stängningspersonen vart sjuk och det vore himla taskigt att lämna upplärningstjejen själv. Så stannade över! Men extra klirr i kassan! :P

Har jag glömt att säga att jag klippt mig??? :) Himla fint blev det, glömde att ta en bild när de va frisör-snyggt. Men blir kanske en bild snart...

Skall hälla i mig lite kaffe och något att äta, sen bär det återigen iväg tillbaka till Landvetter Flygplats!

Have a good day everyone!! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0