Just because its Saturday it doesn't mean that you have the day of

godmorgon!
Lördag morgon, ledighet för många. Men inte för mig! :P
Kom och tänka på det un, jag kommer inte riktigt ihåg när jag var ledig en lördag senast!
Haha...  Gött ifs dock bara att man missar ju soooolen utomhus!

Sitter med kaffet nu i min Starbucksmugg! Lovley. Snart dags att bege sig till Rollsbo.
Frida skall vara med och öppna! Phuu, skönt att ha någon med sig andra dagen å¨nya systemet! :P haha.

Ja ja ha en bra dag alla!!!

Kommentarer
Postat av: Yucki

Fin blogg. kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? jag skulle bli jätte glad. Och ni får gärna skriva en söt komentar hi hi. Pöss pöss och ta hand om er <3

2011-05-08 @ 11:10:54
URL: http://yucki.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0