Just a thought

Någon mer än jag som suttit i bilkö och bara förvånats av att det helt plötsligt, utan olycka eller vägarbete, löses upp och man kan börja köra fort igen!?
Varför blir det så att man kryper fram! jag blir så förbannad. Och människorna som skapar olyckor, svänger rätt ut, står på bromsen när det är fritt fram!? Huh?

Vart skapligt arg idag när jag skyndande mig ifrån Landvetter kl 3 pm som jag slutade för att slippa köerna, TJI fick jag, from att jag skulle svänga av ifrån 40:an till E6 så vart de tjockt som fan!
Häromdagen tog det mig 50 min att ta mig 2,3 km! Då satt jag och skrek högt! :P Det får man sa pappa! haha...

Puss och kram, nu är det Big Brother och sen söööva.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0