I'm moving on..... Back home

Hej och välkomna!

Nu har jag tid att sitta ner och skriva lite...

Vad har hänt. TYp inget, det vanliga har rullat på, jobbat tränat och så. Hunnit med att vara förkyld också.
Även en mycket bra grej! Jag har flyttat Hem! Hem till MIG.
Har hunnit komma iordning med, efter kanon flytthjälp.
Var på Ikea i måndags efter jobbet. Fick köpt lite nya gardiner, en badrumsmatta, duschdrapperi, blommor, bla en Svart-rosa lilja. himla fin, sen det vanliga ljus och sådant! :)

Idag aggerade jag taxi åt mamma som inte kör i stan. Efter det åkte vi till Rusta i Partille, köpte lite smått och gått, sen bar det vidare till Allum där vi handlade lite till lunchade och så. Spontanköpte nya löparskor. De var på rea och jag behöver nya.. :) Inte bestämmt mig än om dom skall vara innomhus eller utomhus. Har ju börjat köra lite skuttklasser på gymmet. Och vill ju itne ha tillbaka benhinneinflamationen.

Kanske skall försöka få till lite bilder på lägenheten nu med med den nya mattan, gardinerna osv.

Annars är liver inte mer intressant och innehållsrikt än såhär! Ganska tråkigt men man överlever! :)


Har börjat sakna Usa lite mer nu. Ångrar fortfarande inte att jag valde att lämna Au Pairandet, Men jag ångrar att jag åkte hem ifrån Usa. Vet inte hur jag skulle kunnat stanna men jag längtar tillbaka...


SÅ HÄR glad är jag när jag är i Usa, New York!!! :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Men vet du vad jag tycker du ska göra, plugga! Satsa på ett år utomlands och plugga till något skoj! Möjligheterna är många!

http://www.plugga-utomlands.se/



Puss! (Jenni ifall den inte visar det, som vanligt)

2011-05-09 @ 09:00:38

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0