I'm kind of lazy.

Skulle gärna suttit hemma och gluttat Tv idag när vädret är som det är. Myst ner sig i soffan med massa kaffe. Då det blåser storm och regnar och åskar  ute.


Men, jag och sune drar oss som vanligt till Landvetter Flygplats. Och jag trivs där! Dock är det min sista vecka uppe på Kattegatt.. :( :( :( Kommer jobba på At Home i sommar. Kommer sakna  tempot och folket.
Men idag är det bara att köra, 4 chartrar innom 4 timmar! Ohuu, kommer bli en DEL burgare man skall sälja! :P KUL!
Hoppas Askan inte stället till det med förseningskkuponger för då blir de ännu mer.


Sen så måste jag lära mig att säga NEJ!
Hur mycke jag än trivs på Landvetter så måste jag lära mig det. Råkar alltid öppna munnen och säga ja, fast jag i efterhand inte orkar. Men jaja. Blir en Stoooor beställning ifrån Pacsun ca den 15 Juni! :D


och EMMA! Grattis till Familjen i FLORIDA!!! Kommer bli grymt ju! 


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0