friday the 13th

Tog tag i mig själv och gick ut och promenerade i fontin efter att jag kommit hem ifrån jobbet.
Malin joinade mig! :) Satt sen hos henne och drack lite vin och åt denniskorv! :P hehe...
Pratade om imorgon! :)

Och nu när jag kommer hem så ser jag ett mail ifrån Jenni. Då har hon suttit och trixat med en header åt mig! Himla fin och passar med färgerna, så den blev det! Tusen tack! :) Skall jag fixa header eller design så är det dig jag skall vända mig till det ser ju jag! :) Alltid kul med lite omväxling med!
Hon är duktig den där jenni!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack kusin! Men vi får fixa till den lite till innan den är helt klar. Jag har lite fler idéer som jag skulle vilja testa :)

Puss!

2011-05-14 @ 13:22:00
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0