Yogi Bear!

idag var det Martin Luther day, eller något.
Röd dag iaf.
Barnen var hemma ifrån skolan. Dom sov till halv 8! uunderbart!
Sen var det en sån dag då man inte vet om man jobbar eller inte. Båda päronen var hemma.
Jaja jag och Maggie satt och måla en hel del idag. Då är det lugnt.

Senare fick jag reda på att jag skulle ta med barnen på Bio, tänkte fan helvetes jävlar! Kommer bli ett helvete att ta med dom dit. Men Oj! Dom skötte sig sååå bra! Jag var förvånad! Lyssnade och allt. Var sjukt nervös för att ta med mig 3 starka viljor på Bio. men det gick bra.

Vi såg Yogi Bear Movie i 3D. Var rolig film faktist! :)
Barnfilmer är nog faktist bäst! haha...




Trailer på den! :)

Nu är det natten! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0