Wednesday

god afton!!!

Har idag hängt med Caroline och ätit lunch hos henne.
Efter det var jag bara hemma innan ungarna kom hem.
Varit en ganska lugn dag då vi åkte på balett kl 4, och sen skulle tjejerna i säng direkt efter middagen för bad behavior! Så H har kollat tv  och tjejerna har lekt rövare i rummet! Fattar ju inte när man säger till dom heller! haha.

Blir nog att boka flygbiljetten imorgon hem. Den börjar stiga i pris. Det är mindre kul!
Finns 2 olika flighter, båda landar samtidigt på Landvetter men Continental lyfter 15 min senare.
Så den billigaste av SAS och Contenintal imorgon, flyger jag hem med.

Nu börjar det faktist bli på riktigt att jag skall åka hem!

Och jag kommer börja jobba dagen efter jag landar i Sverige! Jag längtar! Heja Sportlife! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, ska du jobba på sportlife igen! Där jobbar min vän Emma i mellan åt. Ni kommer få goda stunder om ni jobbar ihop! :)

2011-01-20 @ 10:02:59

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0