Trallalaaa

Ja man skulle kunna kalla mig ganska kass bloggerska just nu.
Har helt enkelt inte mycket att skriva!

Händer inte så mycket i landet Over There.
Man jobbar, man sover. Ja det varvas på det.


I Torsdags var jag dock på en supergod frulle hos Gabriella. Satt och pratade om allt och inget.
Efter det bar det av till Victorias Secret och köpte lite underkläder.  Har ju fortfarande pengar på presentkortet så måste ju spendera upp det innan jag åker hem! :)

Igår så blev det lunch med Caroline på Panera! Soltorkad tomat och mozzarella Panini och broccolisoppa! MUMMA!
Fixa Panera till Sverige! :P

Sen var det jobb och jag lyckades göra ingenting igår. Var uttråkad men samtidigt mycket trött..
Idag hoppas jag åka till Jersey Shore Outletten, go bananas! Får se om Julia villle hänga med, eller om jag åker själv. Kan vara ganska gött att gå själv med.. :)

Ja roligare än så är inte mitt liv just nu..

Hemgången är hemlig Jenni! .. :) Har visserligen inte bokat biljett än heller, men det blir innom en snar framtid!


Frukosten Gabriella bjöd på! :)



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0