Christmas and Blizzard

Tänkte nu när jag har fått tillbaka min Sony dator, (5½ veckor efter jag skickade in den). Så nu är jag glad! dock får vi se hur länge den kommer hålla! :P

Iaf tänte om man skall sammanfatta tiden som varit emellan då min gamla dator fick virus..

Julafton i Cream Ridge var iaf himla trevlig!!
Vi åt Sill, köttbullar, jansons frestelse och massa annat gott! :) Drack vin och champange och åt desserter och delade Julklappar. Kändes som en riktig jul faktiskt! :)
Fick ett presentkort på Tj maxx och marshalls, och en julkransdekoration av anders och Jean. Hade inte förväntat mig något så det var kul! :)




Juldagen här var Ok. Då pratade iaf folk med mig. men jag tyllbringade stor del av tiden på rummet ändå! :)
Åt pepparkakor och hade det trevligt..

På annandagen så kom det en Blizzard. En Snöstorm. Det var totalt KAOS här i New Jersey. Dom visste att det skulle komma uppåt 65 cm snö. Men dom börjar inte ploga försen det slutat snöa! Hallå hur tänker dom då?? Varför inte börja när det kommit ett par cm och ligga i bra till! haha.. Ja bilarna var ju inte på tal om att köra med. Nej nej, men en dag fick jag ta bilen till Gabriella i Fair Haven. SKÖNT att komma ut ur huset och se någon annan!!! Vi traskade bort till ACME vikingar som vi är! haha.. Köpte onyttigheter då vi inte visste när vi skulle komma ut nästa gång! :) 






Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0