Todays Shopping At The Outlets

Godafton/God morgon kära vänner!

Efter att ha insett att kvällen har varit ritkigt tråkig så har jag som alltid fått tiden att gå! haha, förstår inte hur men jag lyckas!!

Var ju som sagt på Outleten idag. Kom hem med massa bra saker! Dock fanns inte löparbyxorna i min storlek, XL fanns dom bara i och jag har M i dom. Testade men näee dom var för stora.
Hittade en löpatröja och 2 tichor ifrån NIKE. Bra pris på dom. 44$ för både tishorna och löpatröjan!



Efter NIKE bar det av till CONVERSE...
Oj oj...
Var ju rea på grejerna med ju! Gjorde ju inte saken bättre. Visste inte riktigt vilka färger jag var ute efter.
Men blev iaf ett par Lila endast 14$ så man kunde ju inte motstå.


Och så blev det ett par vita, dock dyra, 39$, 280 svenska kronor.. ;)


Sen var jag inne på Pacsun med. Dock var jag besviken på utbudet. Blev inte alls att spendera såpass mycket pengar jag hade tänkt mig! :P
Blev bara ett par jeans och en sjal. Dock älskar jag dem jeansen och sjalen har jag kollat in ett tag.
Mer pengar att spendera på mallen istället! :P



Ja så detta var dagens inköp!
I like it! :)
Men det är ju alltid så, bara för att man har pengar så hittar man inget.

Nu är det nog natten för mig..

Skall försöka bli bättre med bilder nu det sista!!!








Kommentarer
Postat av: Jannie

Fan vad avundsjuk jag blev nu! vill också till usa o köpa massa kläder! ;)

2011-01-17 @ 15:19:33

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0