This is it.

Ja och sen har ju massa saker uppenbarat sig under denna helgen med denna familjen!
i och med dessa sakerna så känner jag mig ännu mer säker på mitt val!!!
Denna familjen har en hel del problem med sig själva som dom skulle behöva reda ut innan dom drar in någon annan stackars Au Pair som får stå ut med allt här.

SKall skriva ett mail till Jill, Counslern och berätta hur det står till innanför dessa väggar och säga att om familjen väljer att ta en ny au pair att kicka dom från programmet.

Och som ni kanske förstår då så kommer jag att ge upp detta och åka hem till Sverige igen.
Vet ännu inte när jag kommer åka. Kanske inte kommer säga heller utan bara dyka upp! :) haha...
Skall säga upp mig snart, så fort jag fått ett mail jag väntar på ifrån SI.
Men jag känner att detta valet är rätt. Kommer dock att sakna Usa nått sjukt.. men det finns ju kvar! :)

Kommer sakna dom tyska brudarna! Vi har sjukt kul ihop! :D
Och samtalen med Emma som kanske 5 gånger har innehållit något viktigt! Spontansamtal om ingenting och samtisigt om allt! haha.  Aja. skal ju inte åka hem idag så kommer kunna blir ett par samtal till! :)


Så här glad är jag när jag är i New York! :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt du ska åka hem.. synd om familjen som har så mycket problem och de kommet antagligen aldrig lösas heller.. Men hoppas du kommer minnas allt roligt som har hänt :)

2011-01-10 @ 20:58:27
Postat av: Jenni

Jasså, det är hemdags. Men det är klart att du ska åka hem om du inte mår bra. Varför slösa bort tid med att må dåligt? Finns ingen anledning.



Ja, tack för möjligheten, det vore jättesnällt!

En liten bikini kanske du har plats för i väskan :)

Vi kan ju höras om det. Vill ju inte ta plats, för jag förstår att det måste vara mycket du tar med dig hem nu!



Men jag tycker du gör ett klokt beslut. Må inte dåligt i onödan!

puss!

2011-01-11 @ 10:05:05

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0