Swedish meatballs is the shit!

Gårdagen då.

Gabriella kom och plockade upp mig så drog vi till Mallet.
Jag shoppade en Bh på Victoria's Secret. Endast 12.99$, kostar egentligen 52$ så var änna tvungen! :P

Sen blev det en sväng in på Hollister, Köpte en skjorta, deras signatur plagg typ.
19.99$ ist för 39.99$ så blev en sådan också!



Sen så mina kära läsare!
Ni vet ju att jag blev kär för ett tag sen, i O.P.I nagellacken på Sephora!
Igår slog jag till, Efter mycket funderande fram och tillbaka!
52$, 18 nagellack!
Jag är Lycklig! :D


Kan tyckas onödiga pengar! Men jag älskar nagellack och kommer använda alla dessa flitigt!
kommer ju ändå köpa styckvis så jag körde!
redan testat en färg!

Sen bestämmde jag och Gabs att vi skulle hem till henne och göra........ STUVADE MAKARONER OCH KÖTTBULLAR! Och om det blev lyckas! Jösses alltså!
Utan tvekan kan det vara en av de bästa rätterna jag ätit sen jag kom hit!
Vi sleva och sleva i oss! Mumma!!!




Och så avslutades denna dag med Ben&Jerrys, CinnamonBuns och Golden globe galan som nämndes innan!



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0