Scared

Ja mina vänner!

Nu har jag mailat med min conslur ett par gånger fram och tillbaka. Berättat om allt! berättade om hur pappan kör över mig med vad barnen vill ha och äta när han sagt att jag skall göra en middag och så äter dom det eller är utan. Men idag återigen så skriker G, jag ska ha pasta jag gör inte läxan försen jag får pasta! och Fanskapet till pappa säger, ja men klart du ska få pasta då. ungjävlen HÅNFLINAR åt mig. Ah fy fan. Detta stället!

Min conslur skrev i ett av mailen, "My guess about this HF is that W will be quite angry and they will release you right away and they will leave the program.  I just want you to be prepared. I hope I'm wrong about their reaction, we'll see."
Känns ju väldigt tryggt. Tyvärr måste jag säga att han kan lika gärna reagera så.

Ringde då och pratade med Jean om det skulle vara så att dom reagerar så att dom kickar ut mig, om jag fick stanna där en natt eller två och packa ihop och boka biljett hem. Det var okej. Skönt att man har någonstans att ta vägen om det skulle bli så.
Och som hon sa, dom behöver mig mer än vad jag behöver dom. DOm klarar ju inte av att ta hand om sina egna barn, så det ligger något i det hon säger.
Och jag kommer endast att säga att jag är Homesick. För att slippa en jobbig sits.

Fy fan. Jag är rädd för att säga det till dom.
Skall i vilket fall som helst vänta med att säga det tills snöstormen är över så jag vet att jag inte är fast här utan kan komma iväg någonstans!

Jaja. Det var dagens uppdatering..
Nu känner jag att jag vill ingenting annat än hem!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0