Long time no see.

fortfarande ingen dator. irrtationen vaxer mer och mer.
Skall ringa dom idag med. Saga att jag aker tillbaka till sverige typ den 15 och att jag maste ha datorn innan dess.

Haha hade varldens drom inatt!
Att jag flippade jarnet fa foraldrarna har. och typ skrek pa dom att deras ungar ar sa sjukt ouppfostrade!
Haha. Sen tog jag flyget hem for jag pallade inte med att dom sa att det bara ar en fas!
Kanske ett tecken??? :P
Aaah jag ar sa less pa detta. Tyvarr. Dessa ungar gor mig gaaaaalen. Igar kastade en av tjejerna en SAX pa mig. Att jag inte flippa over! Detta tar pa krafterna.

Samtidigt som fritiden med de andra au pairerna ar bra.. :/
Jobbigt detta,,,


Kommentarer
Postat av: Lisa

Din stackare!

Är ett hemdatum satt nu till den 15.onde? Fy sjutton för vilken otur du haft med familjerna!



Och din dator? Det måste varit något riktigt stort fel eftersom det tagit så lång tid? Att dem inte bara skickar dig en ny? Ring och tjata på dem! Tills det att du fått den! :)



Puss Lisa

2011-01-07 @ 07:31:38
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com
Postat av: Helena

Hota med att stämma företaget är väl det man gör i USA? ;) Säg att du är pokerproffs på nätet å förlorar massa inkomster, hahaha!



å när du ändå håller på kan du säga till föräldrarna att du stämmer dem med pga barnen orskar tinnitus av allt skrik samt psykiska men och fysiska skador pga kastade saxar!



Kom igen, anpassa dig till landet å stäm skiten ur dem! ;) hahaha!

2011-01-07 @ 10:59:08
Postat av: Tess

Jaaa Jasse kan du inte komma hem nu. o komma till sälen. saknar dig som fan här uppe nu. ja vill ja vill.. KOM <3

2011-01-08 @ 20:12:50
URL: http://ThereseHammargren.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0