Freehold Day!

Hello Sweden, America, England, Yeah wherever you who reads are!

Precis hemkommen ifrån en heldag med tyska maffian! haha...
varit i Freehold, på Raceway Mall.
Jag fick spenderat lite pengar på lite kläder. Hittade 4 tröjor på Forever 21 efter att spenderat ca 1 ½ timma där inne med Caroline och Michele! Haha, provade 11 plagg men blev bara 4 tillslut! :P
Sen hittade jag ett linne på Pacsun, och när jag skulle betala visade det sig att det bara kostade 7$ suveränt!
Hittade dock inget mer sen men tycker det var ganska lagom iaf :)

Sen drog vi till Cheesecake Factory! Mums!!!!!
Åt idag en Lime and raspberry cheesecake! Efter att ha ätit en apetizer då.. :P
Den var himla god speciellt med raspberry såsen!

Ja sen så åkte vi hemåt igen.
Satte oss på Starbucks och drack en Chaithe latte och tjötade.
Efter att dom stängt så släppte dom av mig hemma.

KUL att det står typ 3954 bilar utanför och att värdfamiljen har cocktailparty!!! Så det är ju 4834207 människor i huset som bara tittade på mig när jag kom in! Suckers!
Tog ett glas och gick upp på rummet! haha. Här skall pimplas vin och dricka upp spriten ifrån nyår! haha...








Nu är det Mamma Mia på Tv! :) Dock är den slut snart men men!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0