Extra Paid

Just det. Glömde berätta en grej jag vart sur över häromdagen...

Värdpappan kom och frågade om det skulle finnas en möjlighet att jag kunde ta barnen över natten. Och det blir ju mer än 10h. och han sa också att han betalar mig extra för det.
Och jag tänkte att jag kunde vara lite schysst att göra de. För denna gången!

Och igår fick jag pengarna för denna veckan. 200$+ extrapengarna då för att jag ställde upp! 20$!!!!!!!!!!!!
20$ för att ha ungarna ifrån 3.30pm- 8.30am. 7h övertid! och vad får jag! 20 jävla dollar! Vanligtvis tar man 10$/h så det var snålt!
Sist fick jag ju 40$ så förväntade mig minst det i och med att han vet att jag inte känner mig trygg med det!

Så frågar han om jag kan passa barnen på kvällen då han behöver åka och hämta värdmamman! ICKE! Jag skulle iväg sa jag! Haha.
Var bara tvungen att berätta det! :P haha...

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0