Delayed School

Ja detta landet slutar aldrig att förvåna!


Det skulle ju snöa inatt.
Vaknade till halv 6 i morse av att telefonen ringde!
FAAAn tänkte jag, nu är det skolan som ställer in dagen pga Snowday!
Gick upp och tittade ut, 5 cm snö. Jaha nu har dom stängt skolan pga av lite snö.
Helvetesdag!

Gick upp sen vid 7, då säger värdpappan, slappa du på rummet lite för skolan är Delayed today.
Så 10 släppte jag av dom vid bussen.
Så nu är hela dagen uppskjuten! That Sucks!

Tvättdag idag med, med sängkläder och kläder, sen har jag skypat med Louise och Emma och Farsan lite.
Så idag blir det nog en slappedag på dagen så måste jag ta tag i mig själv ikväll!

Vet väl inte egentligen vad jag ville få ut av detta inlägget! :D

Men till Lisa! Det är hemlis när jag kommer hem! :) Bara mamma och pappa som vet när jag kommer hem.. ;) Men snaaart! :)



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0