10 Kilo lättare!

Önskar jag vore det kroppsmässigt men så är icke fallet! Än... ;)

Nu har jag iaf sagt upp mig. Efter att knappt ha kunnat äta på 2 dagar pga hur nervös jag varit.
Men han tog det bra!!! Sa bara att jag var homesick. han förstår att homesickness kan komma hela tiden! HAHA: In his face!
Så nu känner jag mig 10 kilo lättare eftr att berättat!


Sen snöade det ju inatt, hela 2 dm så skola vart ju inställd! VÄRSTA PÅ LÄNGE! Fy faaan så ungarna varit idag! Lyssnar inte ett smack,  inte på mig eller pappan!
Nu är dom i säng. kl 7. pga bad behaivor!

Ja så nu är det klart!
Jag kommer hem!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Tess

JAAAAAAAAAA MIN JASSE KOMMER HEM...... <3

2011-01-13 @ 15:27:34
URL: http://ThereseHammargren.blogspot.com
Postat av: Jenni

Jasså, när blir det hemgång då?

Ta vägarna förbi Stockholm och hälsa på oss :)

Puss

2011-01-14 @ 15:21:54

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0