Work Out

Jobbat hela dagen idag. Ganska lugnt, skönt det med ibland! :)

Så nu skall det bära av tillbaka till jobbet för att träna.. Bokat mig på Pumpen, men nu skrev Maria och fråga om jag ville köra attacken med henne.. Hmmm... Får väl åka dit så får vi se. Kanske dubbla?? Hahaha...
Njaa får se.
Behöver köra pump för att biffa till mig! :P



Idag när jag stod och sålde 2 kort så tittar jag åt kortsidan på disken! Och vem står där! Jo Karolina! Hiimla kul att träffa henne igen! :) Var förvånad med glad! :D hehe...

Ne om jag och sune skall börja dra oss strax. Och måste byta träningsbyxor om jag skulle få för mig att köra attacken. Mina Adidad byxor för 20$ är för stora och åker ner om man skall hoppa och skutta! HAHA:...
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0