Sunday Morning

Hey foolks!

SÖndag idag igen. Idag har jag varit i Sverige i exakt 2 veckor! typ på timmen till och med!!!!!
Usa känns så avlägset! Som att man inte vart där typ. Fast jag saknar det! Speciellt när Felicia skriver att dom skall till New York och undrar varför inte jag är med.. Buuhuu..
(Jenni, en kusinresa till usa! Jag är på! :))

Igår var det kalajs för min bästaste Elliot! Min lille kille fyllde 7 år i Fredags! Stora killen nu!!! Fick tårta och bullar, sen lite godis och chips å så. Gottit!!
Mysa med pojkarna med! :) Aldrig fel!

Idag blir det jobb iaf. Sportlife! :) Sista veckan nu som jag har busy life. Sen skall jag visserligen på upplärning på Landvetter flygplats! woohooo!!! Hanna som fixat in mig! :) Får se hur mycket det kommer ge. Kul iaf! Sen skall jag även svara på Mail till Linda om tider på Universeum. Jobb är inga problem om man vill! :) Dock är det ju inte heltid men jag klarar mig!


Tycks om min nya header? :)




Bjuder på en bild ifrån en sjukt galen kväll hos Emma i Exton! haha..
Helt crazy! :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha helt crazy! tycker ändå att vi ser ganska lugna ut på bilden.. saknar dig kramar

2011-02-21 @ 21:12:58

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0