Snygg tjej ropar hej

haha.

Ja idag har jag varit och fixat barret! Och OJ vad det behövdes!
Skapligt slitet och en regnbåge i färg!
Så nu har jag blonda slingor med askfärg i botten och nyklippt. Så nu är håret fräscht och en Färg som inte är orange/gul!
Mycket nöjd och lite fattigare!


Men nu skall jag snart åka till Sportlife och jobba! :)
Var och körde Body Balance igår. Skaplig träningsvärk idag! Huua..

Men i Like it! :D




Även Ulle sa att hon tyckte jag gått ner i vikt!! Vad hände? Blev inte alla feta i Usa??
Jag som lägger på mig genom att tänka godis lixom!
Ja ja jag är glad! :D

Time to work!!!


Kommentarer
Postat av: jenni

jättefin färg!

är det hos samma frisör som du rekommenderade sist?

synd att jag inte gick dit innan jag flyttade..

2011-02-10 @ 08:56:59
Postat av: Emma

Men åh, visste inte du var hemma i Sverige. Såg en i receptionen på gymmet idag som jag tyckte var så sjukt lik dig, men då var de ju du... Va dum jag känner mig... :P



Skönt att vara hemma kan jag tänka mig!

2011-02-10 @ 22:03:06

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0