Not to much

Ja det händer inte så mycket här hemma.
Eller jag är ute och ränner hela tiden så hinner inte blogga..

Igår hade jag tråkigt efter Body Pump passet. Så åkte till Michaela tidigare än vad vi sa. Då fick hon mig att laga korv och stroganoff tll henne och mig. Deet är så himla gott. Till Dessert kom Catrine til michis och vi åt mammas kanelbullar.
Sen var det dags för jobb på Sportlife. Virrpannan Jasmine som redan tappat bort piké tröjan glömde kvar ziptröjan hos michaela. Insåg det efter jag vart på Maxi! Bra där Jasmine! hahaha.. Så fick ringa Michis och be henne komma ut med den! haha-.
Så sen blev det jobb till 21. Sen hem och käka lite. Var vrålhungrig och sen sova.

Så idag känner jag av i kroppen efter mördarpassen för min mycket ovältränade kropp! Jisses! Men nu skall de bli fart på den! woohoo!

Har inget mer att skriva just nu.

SÅ tack och hej leverpastej-

Kommentarer
Postat av: cilladobak

haha klart jag spelade med, kul att driva med folk ju =)

2011-02-19 @ 16:49:22
URL: http://cilladobak.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0